Přeskočit
Albert logoAlbert logo

Vítejte!

Můj profil
0
Menu
LETÁKYRECEPTY
MŮJ ALBERT
NewsroomZdravější volba

Newsroom

Informační servis společnosti Albert ČR

Pro média
Náš příběh
Zdravě a udržitelně
Zajímá vás

Zdravější volba

Dlouhodobě rozšiřujeme nabídku zdravých produktů. V sortimentu našich vlastních značek myslíme na všechny, kdo musí nebo chtějí dodržovat specifické nároky na výběr potravin. V obchodech Albert si vyberou celiaci, diabetici, vegetariáni, vegani i lidé s intolerancí lepku či laktózy. Společně s dodavateli intenzivně přispíváme k přehledné a dostupné nabídce zdravého jídla bez přídatných látek, na snižování obsahu tuku, cukru i soli, zvyšování obsahu vlákniny u pečiva či zpřístupňování biopotravin za dostupné ceny. Pracujeme na tom, aby více než polovinu prodejů vlastních značek tvořily prokazatelně zdravé produkty. Při měření aspektu zdraví potravin vycházíme dlouhodobě ze systému Nutri-Score*, který řada států Evropské unie zavedla na maloobchodním trhu s podporou ministerstev zdravotnictví. Za zdravé potraviny považujeme ty s označením A a B. 

Co se nám už povedlo:

  • V roce 2022 jsme i díky rozšíření nabídky o dalších 200 nových výrobků dosáhli podílu prodejů zdravých* potravin 52,4 % ze všech vlastních značek. Celkově nabízíme na 2 000 zdravých položek.
  • Rozšiřujeme nabídku rostlinných produktů. Ve vlastní produktové řadě Nature’s Promies Veggie přinášíme přes 40 výrobků.
  • Mlynářské pečivo, které jsme poprvé představili v roce 2020, je díky vlastní receptuře bohaté na vlákninu a obsahuje vysoký podíl žita. Na agrosalonu Země živitelka 2022 získala Mlynářská řada prestižní ocenění Potravinářské komory za nejlepší inovativní výrobek.
  • Zákazníky motivujeme k výběru zdravých potravin v aplikaci Můj Albert. Získávají kredity navíc, které pak můžou využít jako slevu na nákup.
  • Albert je vnímaný jako obchodník s nejširší nabídkou bio výrobků**. Klademe důraz na jejich dostupnost včetně ceny.
  • Program Zdravá 5 proškolil v roce 2022 o zdravém životním stylu 44 tisíc dětí ve školách, školkách i dětských domovech po celé České republice.

Naše cíle:

  • Do roku 2025 budou tvořit 55,1 % prodejů našich vlastních značek prokazatelně zdravé potraviny.

*Nutri-Score je veřejně dostupný systém označování potravin, založený na vědecké metodě stanovení výživové hodnoty výrobků: www.nutriscorecesko.cz

** Výzkum společnosti Kantar CZ realizovaný opakovaným online dotazováním od Q3 2020 na vzorku 2 500 respondentů/rok.