Přeskočit
Albert logoAlbert logo

Vítejte!

Můj profil
0
Menu
LETÁKYRECEPTY
MŮJ ALBERT
NewsroomUdržitelné zdroje

Newsroom

Informační servis společnosti Albert ČR

Pro média
Náš příběh
Zdravě a udržitelně
Zajímá vás

Udržitelné zdroje

Na původu potravin i nepotravinového zboží, stejně tak jako na odpovědnosti, důvěryhodnosti a dlouhodobých vztazích s našimi dodavateli nám velmi záleží. Naším cílem je, aby zákazníci v obchodech Albert našli vždy kvalitní a bezpečné potraviny. Naše dodavatele si pečlivě vybíráme a k potvrzení jejich odpovědného přístupu k přírodě, lidem či bezpečnosti produkce využíváme také mezinárodně uznávané certifikace. Mnozí z nich naplňují vyšší standardy, než udává legislativa. Díky dlouhodobé spolupráci se stovkami českých dodavatelů můžeme svým zákazníkům nabídnout každý den tisíce potravin tuzemského původu. Naší ambicí je český sortiment nadále rozšiřovat. 

 

Co se nám už povedlo:

  • 99 % našich dodavatelů vlastních značek má certifikaci GFSI, nebo splňují srovnatelné standardy. Mezi svými dodavateli prosazujeme také standard Globalgap.
  • Certifikaci Rainforest Alliance má většina výrobků našich vlastních značek, které obsahují kávu, čaj a ve více než 5 % kakao. Výrobky s obsahem palmového oleje mají u našich vlastních značek RSPO certifikaci.
  • Veškerá stálá nabídka čerstvého masa v našich obchodech je českého původu. Zavedli jsme QR kódy, které kromě praktických tipů obsahují informaci o původu masa. 
  • Již třetina sortimentu ryb a potravin našich privátních značek s jejich obsahem jako primární složkou má nyní ASC certifikát, který zaručuje, že ryby pochází z ekologického a společensky zodpovědného farmového chovu, nebo MSC certifikát, který dále ručí za udržitelný způsob lovu ryb pouze v povolených oblastech.
  • Na výrobky z papíru či dřeva požadujeme FSC anebo PEFC certifikát, případně podmínku, aby byl produkt z více než 70 % recyklovatelný.
  • Díky unikátní technologii českého start-upu GreeenTech vznikla v Albertu na pražském Chodově hydroponická bylinková farma.
  • České produkty mají v některých kategoriích téměř stoprocentní zastoupení. V roce 2017 jsme představili vlastní značku Česká chuť, která už čítá více než stovku produktů. Podporujeme na čtyři desítky regionálních pekáren a spolupracujeme se stovkami českých pěstitelů, farmářů, vinařů a dalších výrobců.

Naše cíle:

  • Do roku 2025 jsme se zavázali přestat prodávat vejce z klecových chovů.

Udržitelné zdroje

Na původu potravin i nepotravinového zboží, stejně tak jako na odpovědnosti, důvěryhodnosti a dlouhodobých vztazích s našimi dodavateli nám velmi záleží. Naším cílem je, aby zákazníci v obchodech Albert našli vždy kvalitní a bezpečné potraviny. Naše dodavatele si pečlivě vybíráme a k potvrzení jejich odpovědného přístupu k přírodě, lidem či bezpečnosti produkce využíváme také mezinárodně uznávané certifikace. Mnozí z nich naplňují vyšší standardy, než udává legislativa. Díky dlouhodobé spolupráci se stovkami českých dodavatelů můžeme svým zákazníkům nabídnout každý den tisíce potravin tuzemského původu. Naší ambicí je český sortiment nadále rozšiřovat. 

 

Co se nám už povedlo:

  • 99 % našich dodavatelů vlastních značek má certifikaci GFSI, nebo splňují srovnatelné standardy. Mezi svými dodavateli prosazujeme také standard Globalgap.
  • Certifikaci Rainforest Alliance má většina výrobků našich vlastních značek, které obsahují kávu, čaj a ve více než 5 % kakao. Výrobky s obsahem palmového oleje mají u našich vlastních značek RSPO certifikaci.
  • Veškerá stálá nabídka čerstvého masa v našich obchodech je českého původu. Zavedli jsme QR kódy, které kromě praktických tipů obsahují informaci o původu masa. 
  • Již třetina sortimentu ryb a potravin našich privátních značek s jejich obsahem jako primární složkou má nyní ASC certifikát, který zaručuje, že ryby pochází z ekologického a společensky zodpovědného farmového chovu, nebo MSC certifikát, který dále ručí za udržitelný způsob lovu ryb pouze v povolených oblastech.
  • Na výrobky z papíru či dřeva požadujeme FSC anebo PEFC certifikát, případně podmínku, aby byl produkt z více než 70 % recyklovatelný.
  • Díky unikátní technologii českého start-upu GreeenTech vznikla v Albertu na pražském Chodově hydroponická bylinková farma.
  • České produkty mají v některých kategoriích téměř stoprocentní zastoupení. V roce 2017 jsme představili vlastní značku Česká chuť, která už čítá více než stovku produktů. Podporujeme na čtyři desítky regionálních pekáren a spolupracujeme se stovkami českých pěstitelů, farmářů, vinařů a dalších výrobců.

Naše cíle:

  • Do roku 2025 jsme se zavázali přestat prodávat vejce z klecových chovů.