Přeskočit
Albert logoAlbert logo

Vítejte!

Můj profil
0
Menu
LETÁKYRECEPTY
MŮJ ALBERT
NewsroomInovace

Newsroom

Informační servis společnosti Albert ČR

Pro média
Náš příběh
Zdravě a udržitelně
Zajímá vás

Inovace

Podporujeme inovativní řešení pro naše zákazníky i kolegy. Inovace zahrnují objednávkové systémy umělé inteligence, které pracují s velkými objemy dat a starají se o to, aby zboží v obchodech byl vždy dostatek, ale zároveň abychom potravinami neplýtvali. Robotizace urychluje objednávky i příjem zboří. Práci i cennou surovinu, papír, šetří také elektronické cenovky, které testujeme ve vybraných obchodech. V obchodech, kde to dává pro zákazníky smysl, pak jsou samozřejmostí samoobslužné pokladny. A připravujeme více, těšte se!

 

Aplikace Můj Albert

Aplikace Můj Albert, kterou jsme pro zákazníky po celém Česku spustili v dubnu 2021, slouží jako věrnostní program, aktuální leták, nákupní seznam i inspirace v podobě zdravých receptů.

Albert SCAN

V létě 2020 jsme v modernizovaném supermarketu v Jesenici u Prahy představili systém samoobslužného odbavování nákupu - Albert SCAN.

Krátké účtenky bez fenolu

Albert už v roce 2018 zavedl a používá ve všech svých obchodech účtenky bez obsahu fenolu (BPA).

Modernizace prodejen

Jen roce 2019 jsme zmodernizovali či jinak upravili sedm desítek prodejen Albert a do konce roku 2020 plánuje vylepšit dalších téměř dvacet obchodů.

Elektronické cenovky

V roce 2019 zahájil Albert v hypermarketu v pražských Nových Butovicích testování elektronických cenovek.

Samoobslužné pokladny

Samoobslužné pokladny nabízíme ve více než osmi desítkách našich vybraných supermarketů a hypermarketů.

Inovace

Podporujeme inovativní řešení pro naše zákazníky i kolegy. Inovace zahrnují objednávkové systémy umělé inteligence, které pracují s velkými objemy dat a starají se o to, aby zboží v obchodech byl vždy dostatek, ale zároveň abychom potravinami neplýtvali. Robotizace urychluje objednávky i příjem zboří. Práci i cennou surovinu, papír, šetří také elektronické cenovky, které testujeme ve vybraných obchodech. V obchodech, kde to dává pro zákazníky smysl, pak jsou samozřejmostí samoobslužné pokladny. A připravujeme více, těšte se!

 

Aplikace Můj Albert

Aplikace Můj Albert, kterou jsme pro zákazníky po celém Česku spustili v dubnu 2021, slouží jako věrnostní program, aktuální leták, nákupní seznam i inspirace v podobě zdravých receptů. Uživatele odměňuje kredity za všechny nákupy, a navíc za výběr zdravých produktů. Jde tak o další způsob, jak Albert podporuje zdravý a vyvážený životní styl svých zákazníků. Můj Albert také klade důraz na přírodu a životní prostředí. Zákazníci mají možnost zvolit si pouze elektronickou podobu pokladní účtenky, která tak zcela nahradí její papírovou verzi. Všechny útraty v Albertu pak uživatel najde přehledně na jednom v místě v digitálním archivu aplikace.

Albert SCAN

V létě 2020 jsme v modernizovaném supermarketu v Jesenici u Prahy představili systém samoobslužného odbavování nákupu - Albert SCAN. Za vchodem do prodejny najdou zákazníci ruční skenery anebo návod, jak použít k načítání zboží vlastní mobilní telefon. V průběhu nákupu pak můžou produkty sami skenovat a ukládat je rovnou do tašky. Jesenický supermarket se stal prvním obchodem Albert, který tento systém testuje. Aktuálně mohou nákup za pomoci funkce Albert SCAN vyzkoušet také zákazníci v prodejně Albert na pražské Florenci a v hypermarketu v Čestlicích.

Krátké účtenky bez fenolu

Albert už v roce 2018 zavedl a používá ve všech svých obchodech účtenky bez obsahu fenolu (BPA). Pokladní pásky bez obsahu BPA jsou šetrnější k životnímu prostředí i k lidskému zdraví, zvláště pak pokladních, kteří manipulují s účtenkami každý den. Od roku 2018 došlo díky postupným krokům také k zásadnímu zkrácení pokladních účtenek. Po tisku povinných údajů na zadní stranu Albert jako první maloobchodní řetězec v Česku nabídl zákazníkům možnost vytisknout zjednodušenou krátkou, nebo ještě kratší EET účtenku. Toto zkrácení přináší menší zátěž pro přírodu a roční úsporu přibližně sedmi tun termopapíru. Také u standardní verze účtenky proběhla v posledních dvou letech hned dvě zkrácení, která zajistila eliminaci termopapíru v délce minimálně 12 centimetrů. V aplikaci Můj Albert mohou zákazníci využít funkci "Nepotřebuji papírové účtenky" – přehledný digitální archiv, ve kterém uživatel najde veškeré útraty na jednom místě, fyzickou verzi plně nahrazuje.

Modernizace prodejen

Jen roce 2019 jsme zmodernizovali či jinak upravili sedm desítek prodejen Albert a do konce roku 2020 plánuje vylepšit dalších téměř dvacet obchodů. Za poslední tři roky jsme zlepšili nákupní zážitek ve více než 200 našich prodejnách. Rok 2019 byl přelomový z pohledu velkých obchodů. Ty převzaly a do regionů přinesly nejúspěšnější prvky a celkovou koncepci Albertu na Chodově, který je naší vlajkovou lodí a stal se nejlepším obchodem v České republice v hodnocení Diamantové ligy kvality. V letošním roce jsme mimo jiné představili nový koncept supermarketu Albert. Zákazníkům přináší řadu novinek, jako je skenování zboží během nákupu, systém suché páry v oddělení ovoce a zeleniny pro udržení čerstvosti nebo možnost nakoupit bezobalově luštěniny či suché plody. Vše s ohledem na čerstvost, lokálnost, pohodlí a výběr při malém i větším nákupu a inspiraci ke zdravému životnímu stylu. Vedle modernizací našich supermarketů i hypermarketů pak hledáme také nové lokality a otevíráme i nové prodejny.

Elektronické cenovky

V roce 2019 zahájil Albert v hypermarketu v pražských Nových Butovicích testování elektronických cenovek. Postupně se test rozšířil do dalších jedenácti obchodů různých formátů. Aktuálně fungují digitální cenovky ve více než 50 prodejnách Albert převážně v Praze a Brně. Technologická novinka díky úspoře papíru šetří životní prostředí, zaměstnancům prodejen pak usnadňuje práci. Zákazníkům přináší e-cenovky pohodlí, a ještě více jim usnadňují nakupování. Digitální displej vedle ceny přehledně zobrazuje i další informace o produktu, jako je země původu či jakost.

Samoobslužné pokladny

Samoobslužné pokladny nabízíme ve více než osmi desítkách našich vybraných supermarketů a hypermarketů. Zákazníci si tak mohou zvolit způsob placení podle svých preferencí. Samoobslužné pokladny instalujeme tam, kde je zákazníci oceňují, a zároveň kde dává tato investice smysl. Zákazníci oceňují u samoobslužných pokladen rychlé odbavení nákupu, které je často spojené a podpořené pohodlným bezkontaktním placením.