Přeskočit
Albert logoAlbert logo

Vítejte!

Můj profil
0
Menu
LETÁKYRECEPTY
MŮJ ALBERT
NewsroomTiskové zprávyAlbert spouští novou sběratelskou kampaň

Newsroom

Informační servis společnosti Albert ČR

Pro média
Zdravě a udržitelně
Náš příběh
Zajímá vás

24. července 2024

Albert spouští novou sběratelskou kampaň. Odmění věrné zákazníky i děti z dětských domovů

Příběhové knížky pro děti a trendy elektroniku pro větší i dospělé přináší Albert v rámci nové sběratelské kampaně. Za pravidelné nákupy a věrnost své zákazníky odmění body, se kterými získají slevu na dětské knížky. V hypermarketech Albert půjdou body proměnit také za výraznou slevu na elektroniku značky Niceboy. Spolu s novou věrnostní kampaní Albert spustil také kreativní soutěž pro děti z dětských domovů a neziskových organizací.

Albert si v rámci spolupráce s Albatrosem připravil celkem osm knih pro malé i větší děti, včetně Povídání o pejskovi a kočičce, Příhod Maxipsa Fíka, Malého prince nebo Deníku malého poseroutky. Nechybí ani další tradiční dětské tituly jako Káťa a Škubánek, Hoši od Bobří řeky, Děti z Bullerbynu nebo Pohádky z pařezové chaloupky Křemílka a Vochomůrky. S osmi nasbíranými body zákazníci knížky pořídí se slevou až 77 % za 89,90 Kč.

Dospívající a dospělí si přijdou na své v hypermarketech Albert, kde s vyplněnou kartičkou získají atraktivní slevu na produkty Niceboy. V této nabídce najdou bezdrátová sluchátka, chytré hodinky Watch Lite 3, přenosný reproduktor Raze SuperSonic, Powerbanku nebo reproduktor Party Boom, které s plnou sběratelskou kartičkou získají se slevou až 58 %.

Soutěž pro děti z dětských domovů

Spolu s kampaní Albert spustil soutěž pro děti z dětských domovů a neziskových organizací, jejímž cílem je podpořit jejich kreativitu a fantazii. Děti mají za úkol vytvořit obrázek, nebo napsat krátký příběh na téma „Můj pohádkový svět“. Vítězové soutěže získají sady pohádkových knížek z aktuální sběratelské kampaně. „Nadační fond Albert dlouhodobě podporuje děti ze sociálně ohroženého prostředí. Mimo naše tradiční grantové programy, jako je například Bertík pomáhá, je chceme i tímto způsobem motivovat k tomu, aby rozvíjely své kreativní schopnosti,“ říká Alena Paldusová, projektová manažerka Nadačního fondu Albert.

Plná kartička za nákup přes Albert Online

Mechanika kampaně zůstává stejná, za každých utracených 200 korun získá zákazník jeden bod. Bod navíc je možné získat také za nákup některého z označených partnerských produktů. Zákazníci, kteří budou body sbírat elektronicky v aplikaci můj Albert, najdou v kartičce již tři body předvyplněné. Zákazníci, kteří sbírají body fyzicky, si mohou sběratelskou kartičku vyzvednout v prodejnách se dvěma předtištěnými body. Bonus si Albert přichystal pro všechny, kteří využijí doručení nákupu domů skrze službu Albert Online, ty řetězec odmění plně vyplněnou kartičkou ke každému nákupu.

Kampaň probíhá v obchodech Albert od 24. 7. do 10. 9. 2024, nebo do vyprodání zásob. Přehled produktů, úplná pravidla a veškeré další informace jsou uvedeny v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, v obchodech Albert a na stránkách www.albert.cz/detskepribehy a www.albert.cz/niceboy.